Saturday, January 23, 2010

MeNtOr OH MeNtOr

Hari Khamis yang lepas bertempat di bilik C11, aku dan Shan telah berjumpa dengan Dr Nooreiny yang bertindak selaku mentor kami berdua. Pertemuan yang berlangsung hampir 2 jam itu berjalan dengan lancar dan begitu harmoni. I like!!hehehe..Dr nooreiny memberi banyak nasihat kepada kami semua dan satu pesanan yang beliau berikan yang aku takkan lupa ialah 'we have to be nice with all the people around us..Be humble and give smile'. Part yang 'give smile' tu masalah besar gak la bagi aku cz aku ni memang tidak suka tersenyum.Tapi nak kata series tidak juga..Aku akui sape yang tak kenal aku mesti ingat aku ni sombong..hakikatnya, aku tidaklah seperti yang diorang sangkakan..Aku ni peramah lagi kelakar tau!!wakakaka..

Dr memberi banyak tugasan kepada kami semua. Beliau menyuruh kami menjelaskan tentang kemahiran-kemahiran generik yang dinilai dalam SPKG, harapan kami untuk semester ini dan juga meminta kami menceritakan tentang aktiviti2 sosial yang boleh kami ikuti dalam usaha untuk meningkatkan kemahiran generik, Dr nooreiny juga meminta kami menyediakan sebuah diari. Mungkin juga sebuah blog akan diwujudkan untuk memudahkan kami berinteraksi sesama sendiri. Begitu advance ye..hahaha..Ha satu lagi nak cerita..dr nooreiny bercadang untuk keluar menonton movie AVATAR sambil makan popcorn bersama kami..hahahaha..cadangan yang bagus dalam usaha merapatkan hubungan antara mentor dan mentee..tp belum tentu aku akan join cz aku memang tak suka tengok movie atau dispesifikkan lagi aku memang tak gemar keluar2 ni..hahaha..stamina kurang, bila keluar cepat penat..adakah itu satu alasan yang munasabah??lu pk r sendiri as...hehehe

P/s: Tulis pasal mentor kat blog..mcm la aku rjin sangat nak jumpa mentor..waha3

No comments: