Sunday, January 24, 2010

SCORPIONS nak bersara??


Band rock terkenal dari Jerman, Scorpions melabuhkan tirai nyanyian mereka selepas empat dekad menceburkan diri dalam industri muzik, lapor laman web kumpulan berkenaan semalam.

Band yang popular dengan lagu Wind of Change itu menyatakan bahawa anggota-anggota kumpulannya sepakat bahawa kerjaya muzik mereka sudah sampai ke penghujungnya.

Scorpions merupakan band rock Barat yang aku suka selain Poison, Implitteri, Guns n roses, Saxon, Hammerfall dan banyak lagi la..Lagu2 kumpulan Scorpion ni memang best..ada pengisian yang tersendiri..Seingat aku band tempatan yang pernah diberi penghargaan oleh kumpulan Scorpions untuk menyanyikan semula lagu mereka ialah Kumpulan Search..boleh la..Search pun rock hantu gak dlu..Jangan diorang bagi kumpulan Hujan n seangkatan dgnnya nyanyi semula lagu2 diorg sudah!!hancur lagu2 diorg yg sememangnya POWER plus A+ tu..hehehe

Antara lagu2 kumpulan Scorpions yang ada dlm koleksi lagu aku (actually byk lagi, tp aku juz mention lgu yg aku slalu dgr je la):-

Still loving you

Rock u like a hurricane

Holiday

Blackout (rock gler lgu ni)

Wind of change

Moment of glory

u n I

No one like u


p/s: masing2 da tua..memang ptot bersara..x g2??bg aku je continue korg punye perjuangan..hahahaha..keep rockin'..

1 comment:

Anonymous said...

biorlah diorg nak bersara.........dh tibe masa tuk diorg muhasabah diri...hhahahahah