Thursday, February 11, 2010

Selamat tinggal UKM

Tak sabar tunggu hari esok cz esok aku akan kembali ke kampung halaman. Aku akan pulang ke Kuantan, (Kuantan je kot,,tp title mcm nak blik London je..hahaha) sebuah daerah tercantik lagi terbest di Pahang..hahaha..Aku bernasib baik kali ni cz abg aku kebetulan ada keje luar kat KL selama 3 hari..So, aku boleh la balik dgn dye..Best2..hehehe..Tapi yang x best nye, aku kena tunggu lama gak r cz kul 12 bru abg aku mai UKM amik aku..so, ptg bru sampai umah..xpe la..janji sampai umah kan..x tau bersyukur btol la aku ni..Kalau nak harapkan aku beli tket bas n nek bas sengsorang jgn haraplah..Bukan pe, segan nk nek bas sengsorang..(padahal takut..hehehe)..

Tatkala aku menulis di blog ni aku sebenarnya baru shj membedal semangkuk mee sup.bersama floormate2 aku..Agak kenyang tapi kugagahkan jari jemariku untuk menulis..Nak tgk tv dengn kwn2 aku rs malas..bukan pe, aku memg jenis x suka tgk tv melainkan kalo ada pelakon yang aku minat berlakon..Besenye, cerita2 lawak r yang menjadi pilihan aku..hehehe..Baju sebakul lagi x berbasuh tu..aduyai..esok da nk blik..stop writing!!!basuh bju dlu..gue cau dlu ya..bubbye..

3 comments:

nadzirah yahya said...

pegh!post!x matang lagsung!hadey!malu sy membacanya,,,hak3 boleh gitu?

Anonymous said...

nad!!!!kamoo ni...biarlah dia meluahkan perasaan nyer..hahahhaha
org kuntan memg gitu...(tp aku terkecuali ye..)hahahahhhaha
selamat bercuti

as_zizou said...

nad: sy cube menjadi matamg..tp xbleh..maafkan sy..hihi

tikah: aku kompius smada ko memihak kpd aku or......xphm sungguh..pape pn, hepi holiday