Saturday, March 20, 2010

semangat yang hilang

Aku sangatlah tidak bersemangat hari ni..ahhh..bosan gler dengan assignment segala bagai yang tak penah nak habis2..sepatutnya ak kena balik Kuantan weekend ni cz ada event kat umah aku..Tp tu la..komitmen pada assignmnet melebihi segala-galanya..VIDEO!!!ye..aku kena siapkan video HPA yang mcm hampeh tu..dah siap tapi bila nak buka ada certain part yang hilang..honestly, aku dah naik muak nak buat video tu..Tp nak buat cam ne..assignment tetap assignmnet..nak tak nk kena buat gak..aduyai..rindunya nak balik kuantan..nak balik next wik pon x boleh cz mggu dpan ade mikroteachg TOSALS..tu belum campur ngan assignment Mr Ravi lagi..adehh..pening kepala hotak gua ni..assignment Ravi ni lagi ber'problem'..nak kena p cari buku kat SURIA KLCC segala bagai..kalau kat UNIKEB xpe lagi..hehehe..malasnye akuuuuu..........boring (ala2 jacq)..hahaha~

Memandangkan aku tak dapat balik Kuantan dan semangat aku btol2 'down', 'so' nye aku nak p dgr lagu XPDC 'Semngat yang hilang' dulu la..Mane tau kot2 dapat kembali semangat tu..ehehe..
 

No comments: