Saturday, December 18, 2010

Ehem!

Hari ni ak balik UKM semula,,perkara yang paling aku menyampah bila balik UKM ialah kena chek in cz ak terpaksa berdpan ngn makcik2 opis yang poyo gler plus sengal..ak paling pantang kalau aku tanya baik2 orang jawab secara kasar atau dengan menunjukkan reaksi berlagak..memang ak pantang giler..tp sem ni ak ingat nk jd baik sikit la..ye la kan..life is short,,ntah esok aku mati sape tau..huhu..

Balik awal pon x guna gak sebenarnya cz stor xleh bukak lg..seme harta karun aku ada dlm stor..tp kalau x balik rini, xde org yg nak antar aku..masing2 da sibuk bekerja..bukan aku xnk naek bas, tp brg aku byk..pape pon, rs sgt hiba hari ni cz aku terpaksa berpisah ngn famili aku..especially ngn mak aku..haih~

Sampai je bilik kemas brg2, lap pape yg patot n tdk ketinggalan aku berym ngn Nad..ak da lupa sal blog ni tp nad mengingatkan n soh aku update blog..ahahaha..ak tgk blog nad..amboiii..colourful wa ckp sama lu..aku nk update blog tp xtau apa yang nk ditulis..sebulan lebih berada di rumah..hanya dua mende je yg aku buat iaitu TIDO n MAKAN..inilah cth mahasiswi terhebat dekad ini..ehehehe

p/s: i am happy to be nobody

1 comment:

nadzirah yahya said...

hahahhahahah..hampir 5 bulan x update blog...